• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Засуспендили ! как поговорить с их специалистом ?

R

Rumata116

Новичок
Регистрация
21 Сен 2010
Сообщения
9
Баллы
0
Местоположение
г.Когалым
Закрыли счет !
в течении месяца бомблю их факсами , письмами !
продвижений пока ни каких !
Вот сегодня пришло письмо такого содержания :

Dear eBay Member,

Thank you for contacting eBay in regards to the concerns with your eBay
account. eBay is experiencing a higher than anticipated volume of
emails at this time and we are working diligently to respond to every
member with the quality they deserve. We apologize if we have caused
you any frustration over the delay to respond to your issues.

To better serve you and help to resolve your issues, we would like to
invite you to speak with one of our dedicated phone specialists. Our
specialists will be able to assist you immediately.

A specialist is available to speak with you with in the following hours:

Monday thru Sunday 6:00AM ? 11:00PM MST.

You can contact us by following the steps below:

1. Log in to your eBay account
2. From the eBay.com home page, click on the ?Contact Us? link in the
top right hand corner
3. Enter your concern in to the search box
4. Click on the ?Contact Us? button
5. Follow the steps to select the topic that we can assist you with
6. A ?Call Us? button should appear, click on the ?Call Us? button
7. You will be provided with a phone number, you will also receive a
pin.


Please note, you may receive a survey in the next day or two asking
about your eBay Customer Support experience shortly after receiving this
phone invitation. We would like to receive feedback on your interaction
with our eBay representatives. If you receive this survey before
speaking with one of our representatives, we recommend that you wait to
take the survey until after you have communicated with one of our
agents.

Again, we apologize for the inconvenience and any frustration this delay
may have caused and thank you for your patience and understanding.

Sincerely,

eBay Customer Support

Переводил "Промтом", не совсем понятно : просят связаться с их агентом по телефону
да и сам порядок получения номера телефона , булавки тоже немного не понял.
Время указанное в письме Московское?
как я буду с ним общаться , у них что русскоговорящий агент есть ?
Подскажите кто нибудь сталкивался с таким письмом ?
 
В

Вадим Мамутин

Новичок
Регистрация
11 Фев 2011
Сообщения
7
Баллы
0
Местоположение
Нефтеюганск
Время в письме указано скорее всего ньюйоркское поддержка только на инглише , я пробовал им звонить исходя из своих познаний инглиша
 
Live

Similar threads




Вверх
Live