Привет Уважаемые.
Уезжал на неделю из Москвы.
Сегодня заказал у разный пары продавцов из США, а так же выиграл по вкусной цене, у третьего продавца из США, в аукционе лот.
По фиксированной цене мне через пару часов скинули tracking number, доставка USPS Priority Mail International .
А вот продавец "вкусняшка-аукцион", я чую своим пивным носом, когда победил по вкусной цене, начинает включать дурачка.
Кто знает про что он пишет?
Не думаю что там где он живёт, почта США его посылает.
Gilbert, Arizona, United States
Да и хитрое предложение от него.
Или фирсик или возвращение денег.
Что в принципе одно и тоже.
Я ему уже отписал что я с медведями танцую под бубен в подмосковья и с волками дружу, мясо с одного сугроба ем.
Вот письмо его, полный бред, но тем не менее...........................
Not to worry, as stated in the auction, this comes Factory Wrapped with Complete Documentation along with the white protective outer box.
However, after I got red flagged while attempting to print the shipping label, I decided to go to my Local Post Office to find out why I was only offered their lowest level of service online and was informed that the US Postal Service has temporary ceased shipments via their Priority Mail International until April 30,2013, due to the restructuring of ALL services offered because of budget issues. Therefore my only option left is to ship via USPS First Class Package International Service, the only service currently available to your country. This service will get the watch to you between 9 and 21days from shipment date. Due to the service issue, the cost to ship has been reduced to $29.98 a savings of $20.00.
I am going to offer you Two Choices:
1) If you agree to this new shipping method, I will Refund $20.00 to your account to reflect the reduced cost of shipping and send the watch out A.S.A.P along with emailing you the information on the shipment.
2) If you decide you would rather cancel the order due to the reduced level of service and longer estimated arrival times, I will certainly understand, cancel the order, and issue the full refund.
I am very sorry for the inconvenience. I look forward to your response.