• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Temporary Hold

A

agronom413

Новичок
Регистрация
18 Авг 2012
Сообщения
28
Баллы
0
Местоположение
Ульяновск
Всем добрый день!

Получаю на paypal платежи за web development начиная с весны этого года.

И вот теперь очередной payment от моего постоянного клиента попал в Temporary Hold.

Вдогонку было прислано следующее сообщение.

Прошу советов как поступить в данном случае.


Hello ,

You have received a payment that we believe may not have been authorized by
the PayPal account holder. Here are the details of the transaction we are
investigating:

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Buyer's email: *********
Transaction date: 16 oct 2012

We recommend that you don’t ship the item until our investigation is
complete. If you’ve already shipped the item, please log in to your PayPal
account and go to the Resolution Center to provide the shipping details.

In order to continue our investigation, we need some additional information
from you.

Here’s how to provide us the information we need:

1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Click "Resolve" in the Action column to view the information we need.
4. You can either fax or upload your documents to us.

You can fax your documents to us at: 88003332679

Please include a fax cover sheet that includes the email address registered
on your PayPal account and your case ID number.

Here’s how to upload your documents:

1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Find your case under "Resolution Center cases," then click "Resolve"
next to the request for documentation.
4. Click “Upload Files.”
5. Click “Browse” to find the file you want to send, and then click
“Open.”
6. Enter a title for the file.
7. Select the type of evidence, and then click “Attach This File.”
8. Attach any other files, and then click “Send Files to PayPal.”

Please provide this information within 7 days.

This payment will remain on hold and unavailable to you until we complete
our investigation. We will email you when we complete our investigation.
 
A

alex-ssa

Новичок
Регистрация
20 Июн 2011
Сообщения
131
Баллы
0
Местоположение
Новосибирск
блин у меня похожая ситуация
 
A

agronom413

Новичок
Регистрация
18 Авг 2012
Сообщения
28
Баллы
0
Местоположение
Ульяновск
всё норм. мой клиент написал им. я в свою очередь обрисовал ситуацию и они сняли hold.

We have completed our investigation of the following transaction and have removed the temporary hold. This temporary hold was removed because we have determined that the transaction was authorized.
Transaction Date: Oct 16, 2012 xx:xx:xx CDT
Transaction Amount: xxx.00 USD
Buyer's Email: ***

Good selling practices, such as trackable shipping, prompt shipment, and communication between buyer and seller help resolve cases of unauthorized use.

Thank you for your patience during this process and for helping to make PayPal a safe and trusted online payment solution.

Sincerely,

PayPal Account Review Team
 
bentley

bentley

Крутой иБаер
Регистрация
15 Дек 2004
Сообщения
334
Баллы
1 203
Местоположение
Россия Москва
Наверное, простоо его счет поставили наа проверку ии после того как он позвонил сняли временный лимит.
 
K

kostya0104

Начинающий
Регистрация
18 Сен 2012
Сообщения
110
Баллы
19
Местоположение
Россия
Подскажите, если я несколько раз продавал товары разные, в сентябре, октябре и ноябре...в январе с меня будут брать коммисию или нет?
Т.е. я ничего не продаю, но с меня берут деньги. или не будут брать-по скольку я не продаю ничего.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live